Meistä sanottua

Asiakkaamme arvostavat katsastajien ammattiosaamista ja ystävällistä palvelua

Olemme mitanneet asiakastyytyväisyyttä eri tavoin jo yli 20 vuotta. Tutkimme säännöllisesti asiakkaidemme tarpeita tyytyväisyyskyselyillä ja myös muiden palautekanavien kautta. Takavuosien postitettavan kyselyn on korvannut tekstiviesti, mutta edelleen jokainen palaute on meille tärkeä. Saamme niistä arvokasta tietoa palveluidemme kehitystarpeista.

Kiitos kaikille palautteen antajille! Avoimen palautteen kautta tiedämme, että asiakkaamme arvostavat etenkin katsastajien ammattiosaamista ja ystävällistä palvelua. Meille on myös tärkeää tietää missä voisimme olla parempia tai tehdä toisin.

Olemme keränneet palautteesta muutamia asiakkaidemme terveisiä:
 


Mitä autollesi kuuluu?

Ystävällinen katsastaja neuvoi auton alustan kanssa

Erittäin hyvää palvelua ja hyviä vinkkejä huoltoon, kiitos!

Todella asiallista ja miellyttävää palvelua sekä toimistossa että katsastajan puolelta. Katsastajalta sain tietoa kaikesta haluamastani.

Aivan mahtava palvelu. Ja vaikka ei mennyt läpi, niin hyvin selitti perustelut ja sain muutenkin hyvin tietoa esim. uusinta katsastuksesta. Tulen kyllä suosittelemaan paikkaa.

Sain kaikin puolin hyvää ja ammattimaista palvelua. Katsastusmies selitti minulle hyvin missä vika autossa oli ja miten sitä kannattaa lähteä korjaamaan. Hän myös kehotti huomiooda käsihygienian näin korona epedemian aikana. Olen aikaisemmin asioinut Kittilän toimipisteessä ja aina saanut hyvää palvelua.

Palvelu ollut useiden vuosien ajan käyttämälläni asemalla erinomaista.Epäkohdista ja korjauskohteista olen saanut asiallisen ohjeistuksen.Haluan ettei matkoilla auton viat tuo ikäviä yllätyksiä.Haluan jatkossakin saada tätä hyvää palvelua

 

Terveiset tyytyväisiltä asiakkailta menevät perille asemille

Hyvin oli Jämsässä huomioitu tämä koronatilanne, katsastajalla oli suojahanskat ja turvaväliä asiakkaaseen noudatettiin.

Koko porukalla rennonreipas  asenne, huumoriakin mukana

Kiitos konttorin porukalle hyvästä, ystävällisestä ja asiantuntevasta palvelusta!

Todella mukava ja ystävällinen henkilökunta

LOISTAVAA PALVELUA KORONA-AIKANA!

 

Palautteen joukossa on tietysti myös kehitysideoita

Olisiko mahdollista pientä korvausta vastaan käydä esim kuukautta aikaisemmin jarru testerillä toteamassa onko korjattavaa koska kuukausi on lyhyt aika järjestää korjaus sekä säästäisi uusinta katsastus maksun ja työaika järjestelyn. Esimerkiksi tietty kellon aika vaikka 16-17 sekä päivät vaikka 2 viikossa.