Meistä sanottua

A-Katsastus - Asiakkaan Ääni 2015Asiakkaamme arvostavat katsastajien ammattiosaamista ja ystävällistä palvelua

Olemme mitanneet asiakastyytyväisyyttä eri tavoin jo yli 20 vuotta. Tutkimme säännöllisesti asiakkaidemme tarpeita tyytyväisyyskyselyillä ja myös muiden palautekanavien kautta. Takavuosien postitettavan kyselyn on korvannut tekstiviesti, mutta edelleen jokainen palaute on meille tärkeä. Saamme niistä arvokasta tietoa palveluidemme kehitystarpeista.

A-Katsastukselle on myönnetty ”Asiakkaan Ääni” -tunnustus merkkinä erinomaisesta työstä asiakaskohtaamisten eteen.  Tunnustus on osoitus siitä, että kuuntelemme aidosti ja aktiivisesti asiakkaidemme palautetta ja palautteet ovat mukana päivittäisessä johtamisessa sekä henkilöstön valmentamisessa.

Kiitos kuuluu kaikille palautteen antajille! Avoimen palautteen kautta tiedämme, että asiakkaamme arvostavat etenkin katsastajien ammattiosaamista ja ystävällistä palvelua. Meille on myös tärkeää tietää missä voisimme olla parempia tai tehdä toisin.
 

Olemme keränneet palautteesta muutamia asiakkaidemme terveisiä:

Mitä autollesi kuuluu?


Tuntui hyvältä, kun katsastaja otti minut mukaan katsastustilanteeseen ja selitti miksi mitkäkin asiat ovat tärkeitä ja mitä on syytä itse seurata.

Erittäin mukavaa palvelua :) Pääsin katsastukseen etuajassa ja kaikki oli sujuvaa. Ostin tuulilasinpyyhkijät, jotka sain asennettuna paikoilleen. Mukava käynti ensimmäistä, mutta ei viimeistä, kertaa täällä.

Hyvä palvelu muuten sai kahvit ja pitää vielä käydä kun ei mennyt läpi ei haittaa kun sitä varten auto pitää olla kunnossa:)

Loistavaa palvelua ja vielä sain lisäneuvvon jarrujen huollosta

Hyvä että sai uudet pyyhkijän sulat paikan päältä! 

Palvelu oli hyvää ja asiallista. Sain informaatiota autooni liittyvistä asioista. Puhuttiin myös muustakin kuin autosta, noin yleisesti. Mukavaa, kun ei olla "jäykkiä".

Katsastaja oli ystävällinen, pyysi mukaan seuraamaan toimenpiteitä ja kertoi minulle autoni ominaisuuksista ja siinä esiintyvistä vioista katsastuksessa.

Tuulilasinpyyhkijät tuli vaihdettua katsastuksen yhteydessä. Hyvä palvelu.

Hieno nopea ystävällinen palvelu,niinkuin aina

Palvelu oli nopeaa ja helppoa. Edullistakin. Katsastusmies kertoi myös mielipiteensä, mikä voisi olla seuraava huollon kohde.

Kiitos A-katsastukselle asiallisesta ja hyväntuulisesta asiakaspalvelusta ja jouhevasta auton katsastuksesta. Katsastus kokemus oli kaikenkaikkiaan erittäin miellyttävä 5/5.

Kysyin ennakoivaa korjausta ja sain hyvin selkeän vastauksen siihen.Hyvin tyytyväinen olen.

Auton katsastus erittäin sujuvaa ja palvelu todella ystävällisiä. Varmasti jatkossakin katsastan autoni teillä.

Jo neljännen kerran hyvä palvelu. Kiitos!

Asiointi oli tiskillä joustavaa ilman odotuksia ja tarkastuksen jälkeen ystävällistä ja asiallista.

Asiallinen ja ystävällinen palvelu. Hintakin oli sopiva vanhalle autolle.

Vuodesta toiseen aina erinomaista palvelua. Kiitos!

ASIAKASPALVELU OLI YSTÄVÄLLISTÄ JA ASIALLISTA. KÄYNYT AIEMMINKIN JA KÄYN VASTAKIN.

Ei koskaan näiden 40 vuoden aikana mitään ongelmaa, hyvää palvelua

Palvelu oli erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa, sain hyviä neuvoja. Kiitos

Kiitos ystävällisestä ja opastavasta palvelusta! "Katsastusreissu" voi näin olla päivän tähtihetki.

Suomen paras ketju, asialliset katsastusmiehet ja loistava henkilökunta muutenkin.

Katsastusaika oli varattu etukäteen ja oli ajallaan. Palvelu asiallista ja sujuvaa. Katsastusmies auttoi myös takaturvavyön etsimisessä penkin alta, josta erityiskiitos!

Katsastaja oli oikein mukava ja kertoi kokoajan mitä tekee, sekä opasti ja neuvoi, vaikkei auto läpi mennytkään, lämmin kokemus oli silti!

PALVELU OLI YSTÄVÄLLISTÄ JA ASIALLISTA. AMMATTINSA OSAAVA JA TIETÄVÄ HENKILÖ. KIITOS!

Käynti sujui mainiosti kuten tavallista. Ajallaan sisälle ja tarkistukset tehtiin hyvin. Kyseessä lapsen auto niin varsinkin silloin toivoo että kaikki tarkastukset tehdään hyvin ja ammattitaidolla. Ja näin tehtiin taas.

Palvelu nopeaa ja ystävällistä. Pieni 1,5 vuotias katsastajakin otettiin mukavasti huomioon
 

Nettisivut  

Nettivaraus toimii hyvin

Verkkoasiointi ajanvarauksessa ja maksamisessa erittäin kätevä.

Olin varsin tyytyväinen: sain netistä ajan nopeasti, nettimaksu halvempi ja asiansa osaavan tuntuinen katsastaja.

Kerrottiin hyvin missä autossa vikaa ja nettiajan varaus on hyvä

Katsastusajan varaaminen sujui helposti netin kautta. Paikanpäällä kaikki sujui ajallaan, helposti ja vaivattomasti. Asiakakaspalvelu oli ystävällistä

Varasin ajan katsastukseen netin kautta ja se oli oikein helppoa ja näppärää. Katsastus suoritettiin juurikin siinä ajassa jonka olin varannut. Kaikki sujuu hyvin ja näppärästi. Suosittelen mielelläni palveluitanne lähipiirilleni.

 

Terveiset tyytyväisiltä asiakkailta menevät perille asemille

Palvelu orikedon pisteessä oli ripeää ja täydellistä. Ostin vielä pyyhkijän sulat kun oli niin sopivan hintaiset.

Todella ystävällinen ja hyvä palvelu kehä III A-katsastuksessa.

Palvelu oli asiallista, ohjaavaa ja tehokasta. Näin sen pitää ollakin. Käyn mielelläni Hämeen Autokatsastuksessa.

Palvelu ei voi enää paremmaksi tulla.vaikka hylky tuli.29.8.mänttä

Kaakkurissa on todella hyvä ja asiansa osaava henkilökunta, ilolla käyn siellä joka kerta

Loistava asiakaspalveluasenne niin toimistovirkailijalla kuin katsastusmiehelläkin. Vaikka auto ei mennytkään leimasta läpi. Tämä palaute siis Valkeakosken katsastusasemalle

Sain Hyrylän konttorilla parasta palvelua ikinä katsastusasioilla. Olen tyytyväinen ja tuon autoni mielellään uudestaan katsastukseen teille.

Asiallista ja hyvää palvelua Suolahdessa.

Teillä on hyvä yhteishenki ja mukava katsastuskonttori, reilusti asiat kertotaan ja ennakkoon jo mahdollisia korjauksia seuraavaan katsastukseen

Vallillan henkilökunta on osaavaa ja ystävällistä. En aio käyttää muuta katsastuspalvelua. T. Nyt jo vakiasiakas 

Seinäjoen joupin konttorilla erittäin ystävällinen ja asiantunteva palvelu, kaikki sujui auton omistajan aiheuttamista ajoneuvoveron epäselvyyksistä huolimatta.

Kokemäellä erittäin ystävällinen ja nopea palvelu!

 
Palautteen joukossa on tietysti myös ”risuja”

Toimistotiloihin kannattaisi satsata nykyaikaisen imagon kehittämiseksi

PALVELU YSTÄVÄLLISTÄ MUTTA KAHVIA OLISI OLLUT KIVA HÖRPPIÄ KATSASTUKSEN AJAN.

Muuten oikein hyvä, mutta katsastaja tuli lähes 10 min. myöhässä etukäteen varaamastani ajasta.

Kiitos hyvästä ja nopeasta palvelusta. Automaatin kahvi oli tosin hieman laihanpuoleista.

Odotustila oli todella karu. Palvelu ystävällistä ja mukavaa.

Kaakao takaisin kahviautomaattiin!

Kerran viikossa voisi olla myöhempään auki. Netti ajanvarauksessa viimeinen aika voisi olla 15.30 ehkä 15.