Bokade tider för besiktnings- och registreringstjänster

Du kan logga in på din bokning med hjälp av referensnumret på bokningen. Du kan själv ändra och avboka obetalda bokningar. För betalda tider, vänligen kontakta den riksomfattande tidsbokningen, tfn. 075 323 2222 (mån-fre 7.30-18, lör 9-14). Observera att en betald bokning endast kan bytas till en tid som har samma eller ett billigare pris. Om du har bokat och betalat för en besiktning till normalpris och ändrar den till en billigare tidpunkt återbetalas inte prisskillnaden. (Förmånliga tider kräver alltid förhandsbetalning.)

Logga in på bokningen

Bokade tider till Ajovarma (ändringar och avbokningar)

Du måste identifiera dig för tidsbokningen för att kunna hämta den bokning du har gjort. Kunderna krävs stark autentisering. För en annan persons räkning kan tiden endast bokas genom fullmakt, muntlig fullmakt under samtalet eller av en identifierad vårdnadshavare. Ändring av en bokning som gjorts av en trafikskola görs av den trafikskola som bokat den. Ajovarmas kundtjänst tfn. 029 534 5115 (må-fr kl. 7.30-15)

Identifiera dig

Bokade tider till Ajovarma (betalningar)

Vi uppdaterar för närvarande betalningen av bokningar. De flesta kunder kan betala bokningen genom att identifiera sig i bokningssystemet, men på grund av ändringsarbeten är det inte möjligt för alla kunder (t.ex. bokningar gjorda av bilskolor). Vid problem kan du logga in på bokningen med bokningsnummer som finns i bokningsbekräftelsemailet eller följa länken som medföljer bekräftelsemeddelandet. Vi beklagar eventuella tillfälliga olägenheter som uppdateringsarbetet kan orsaka.

Logga in med bokningsnummer